Sivut

sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Mä en oo paha kellekään, onks se tervettä?

Elämä on epäreilu. Minua pelottaa. Kaipaan tukea, kaipaan rakkautta ja lohduttavia sanoja.

Humalaiselta sitä kuulee totuuksia. Totuuksia, joita ei haluaisi kuulla.

"Savut on tärkeintä mun elämässä. Nyt ja aina. Mikään ei tuu ikinä menemään niiden edelle."

En tiedä voinko elää sellaisen ihmisen kanssa. Voiko sellaisen ihmisen kanssa jakaa elämänsä, tietäen olevansa kokoajan toisella sijalla? Jokaisessa suhteessani on joku tai jokin, joka menee edelleni. En ole ikinä se tärkein.

Ymmärsin tänään, ettei edes minun terveyteni mene ykkös sijalle. Ei ikinä.

Mihin minä olen ryhtynyt taas?

"Sä olet laihtunu, sä olet kaunis."

"Miks sä itket, rakas?"

En ole terve. En ole terve enää. Mitä väliä silläkään on enää?

8 kommenttia:

  1. Siis onko mulla jäänyt joitain postauksia välistä, poltteleeko Lauri?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://adaandtheone.blogspot.fi/2013/11/ma-en-oo-ma.html Tuossa on ainut postaus, jossa siitä puhun. Kommenteissa on myös jonkinlaista keskustelua asiasta. Se on vain sellainen juttu, josta on vaikeaa puhua. On helpompaa vain vaieta ja miettiä asioita yksin. Kun niistä ei puhu, ne eivät ole mielessä niin paljon... Toisaalta taas juttua riittäisi loputtomiin, mutta pelkään. Pelkään niin paljon.

      Poista
  2. Ihan mielenkiinnosta kysyn, et montako vuotta sää oot?

    VastaaPoista
  3. Voi ei! Todella paha tilanne! Voisit yrittää puhua Laurille ja kertoa miltä sinusta tuntuu ja sen mitä hän on sinulle sanonut.
    Mielestäni ei ole oikein sinulle, että joudut elämään suhteessa, jossa olet toisella sijalla.
    Pahalta se varmasti tuntuu, mutta jos puhuminen ei tuota tulosta, on sinulla oikeus jatkaa elämääsi ilman häntä.
    Tsemppiä kovasti! <3
    - suvi

    VastaaPoista
  4. Juttelin hänen kanssaan äsken, mutta hän ei tunnu muistavan koko juttua, enkä minäkään halunnut muistuttaa. On vain helpompaa jatkaa niin kuin ennenkin, ei se nyt niin suuri ongelma ole..

    Kiitos Suvi <3

    VastaaPoista
  5. Joo tiiän, että oot 17, mut aloin vaa miettimään, että etkö ole vielä täyttänyt 18. Kun olen saanut vain kuvan, että täyttäisit tänä vuonna 18, halusin vain varmistaa asian :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytän vasta ensi vuonna, olen -96 syntynyt :) Melko alkuvuodesta tosin, onneksi!

      Poista