Sivut

keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Katkeran suloinen helvetti

"One day you'll love me, the way I loved you. 
One day you'll think of me, the way I thought of you.
One day you'll cry for me, the way I cried for you.
One day you'll want me, but I won't want you."

"Jonain päivänä sä rakastat mua, kuten mä rakastin sua. Jonain päivänä sä ajattelet mua, kuten mä ajattelin sua. Jonain päivänä sä itket mun takia, kuten mä itkin sun takias. Jonain päivänä sä haluat mut, mutta mä en halua sua.

Kaikelle on aikansa ja paikkansa, meidän aika ja paikka meni jo. Uutta mahdollisuutta ei tule enää, sä myöhästyit. Elämässä tulee vastaan pettymyksiä ja tää on sun pettymykses. Jätä mut rauhaan, kohtaa se karu todellisuus. Koe läpi kaikki se, mitä mä jouduin kokemaan sun takias. Kaikki ne tunteet ja se paha olo. Taistele itseäs vastaan ja tunne miten maailma syö sua pois pala palalta. Käy läpi se todellinen koettelemus.

Ymmärrä miltä tuntuu, kun kukaan ei rakasta sua. Kun sä itse olet pilannut kaiken. Tuhonnut jokaisen mahdollisuuden, joka sulla on ollut. Ja samaan aikaan sun täytyy näytellä, että kaikki on hyvin. Sun täytyy kerätä tukijoukkoja ympärilles, vaikka sulla tuskin on voimia pitää silmiä auki. Sä et voi kertoa kenellekään menettänees mut, eihän sulla edes pitänyt olla mua. Se on salaisuus, siitä ei saa puhua. Niinhän sä itse sanoit. 

Vaikene. Pidä kaikki sisälläs. Tikkauta suus umpeen ja itke verta. Oksenna henkisen pahan olon takia, tunne olevas merkityksetön. Makaa lattialla aamu viideltä ja itke itses nestehukan partaalle. Romahda, hajoa palasiks lattialle. Ja mene töihin seuraavana aamuna. Juttele ihmisille ja esitä kaiken olevan hyvin. Hymyile vastaantulijoille. Puhu puhelimeen, jonka toisessa päässä ei ole ketään. Juttele seinille ja näännytä itses nälkään. Ole totaalisen yksin. Lukittaudu kotiis ja koe se, miltä tuntuu olla täysin tyhjä sisältä. Pelkkä ruumis, pelkkä kuori. 

Ja sen jälkeen tee niin kuin mä teit. Nouse ylös ja ole aidosti onnellinen. Elä täysillä ja rakasta. Samaan aikaan näe painajaisia menneisyydestä, muista kaikki se tuska ja henkinen kipu. Mut jatka eteen päin. Jaksa. Tee kaikki mitä sun täytyy, ajattele muiden parasta. Ja ole ilman kiitosta. Kukaan ei kiitä, kukaan ei arvosta. Mut sun täytyy mennä eteen päin. Sun täytyy jatkaa, vaikka mikä olis.

Mä tosiaan toivon, että sä teet niin. Sen jälkeen mä voin arvostaa sua ihmisenä taas. Sen jälkeen sä olet mulle muutakin, kuin kasa paskaa. Sen jälkeen mä en halveksi sua enää. Kunhan sä ensin käyt läpi sen helvetin, johon sä mut pakotit. Sitä ennen sulla ei ole mitään oikeutta tulla mun silmien eteen. Sulla ei ole oikeutta ottaa mitään yhteyttä muhun. Pysy erossa musta, Tommi."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti