Sivut

lauantai 7. joulukuuta 2013

Kaavoihin kangistunu, yhteiskunnalle alistunu, muka valistunu

Soitin Laurille aamulla, kuten lupasin ja hän oli nukkumassa vielä.
"Anna mun nukkua pari tuntia, jooko? Mä soitan sulle myöhemmin"
Ja se oli siinä. Kello on viisi, eikä hänestä ole kuulunut. Olen ihan varma, että hän lupasi soittaa minulle, eikä minun pitänyt soittaa uudelleen, mutta silti hänestä ei kuulu. Ajattelin odottaa vielä muutaman tunnin ja soittaa sitten, että mitä hän oikein touhuaa. Tai ehkä raukka on nukkunut huonosti ja on vieläkin nukkumassa...

Vaikka olinkin suunnitellut tälle päivälle kaikenlaista tekemistä Laurin kanssa ja ne suunnitelmat peruuntuivat, niin oli tämä silti ihan mukava päivä. Leivoin pipareita, kuuntelin musiikkia ja piirsinkin jonkin aikaa. Omaa aikaa, juuri sitä mitä kaipasinkin.

Eipä minulla nyt muuta, jään odottelemaan Laurin soittoa ja syömään pipareita. Palataan asiaan taas myöhemmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti