Sivut

sunnuntai 18. elokuuta 2013

Mä tahdoin olla sulle syy jatkaa huomiseen

"Mä voin jättää Sallan vaikka heti. Voinko mä alkaa sanomaan sua mun tyttöystäväks? Voidaanks me seurustella? Mulla on ikävä sua. Mä haluan sua. Sä olet mulle se oikea. Sä olet parasta mitä mulle on tapahtunu. Sä voisit olla vielä tänään mun. Voitais olla ihan julkisesti yhdessä koko loppu elämä. Ei enää salaisuuksia. Sä olisit mulle kaikista tärkein. Sä olet kaunein näkemäni ihminen. Sä olet maaginen. Sä olet täydellinen. Mä haluan olla sun oma. Mä haluan sut mun lähelle."

Mitä tapahtuu? Miksi nyt? Keväällä olisin ollut onneni kukkuloilla, mutta nyt en todellakaan ole. Nyt saisin sen kaiken, mitä silloin halusin. Mutta en halua sitä enää. Voisin olla nyt kirjoittamassa tähän, että seurustelen Tommin kanssa, mutta en seurustele. En suostu siihen enää. Hän menetti viimeisen mahdollisuutensa.

"Ei, Tommi. Ei. Mä en pysty. Tää kaikki tuli niin yllättäen. Sä olet myöhässä. Ihan liian myöhässä. Mä yritän tosissani Laurin kanssa nyt. Älä pilaa sitä. Mä en pilannut sun suhdetta, älä sä nyt pilaa mun omaa. Älä tee sitä mulle."

Minun täytyy olla vahva. Minun täytyy pysyä päätöksessäni. En anna Tommin tuhota minua taas.

Samaan aikaan olen äärimmäisen varma tekeväni oikein, mutta myös niin epävarma kaikesta. Haluan mennä piiloon sängyn alle ja pysyä siellä. En pysty tähän enää. Ja huomenna koulussa minua odottaa taas Salla. En kestä! En kestä enää. En kestä tätä elämää, mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän?

 miserable | via Tumblr

Miksi kaikki ei voi muuttua paremmaksi? Miksi oikeita valintoja ei voi tehdä joku muu minun puolestani? 

En jaksa enää. En halua. Olen vain yksi suuri ongelma, vaikeutan vain kaikkien elämää.

Haluan pois.

2 kommenttia:

  1. Ei sinä et todellakaan vaikeuta kaikkien elämää vaan kaikki vaikeuttavat sinun elämääsi. Eikö kukaan näe että kaipaat rauhaa ja omaa miettimis aikaa? Sano rohkeasti muille miltä susta tuntuu. Se on nyt ainoa oikea tie. Kyllä rakkaus aina lopulta korjaantuu ja itse tiedät parhaiten mitä haluat. Anna tapahtumien soljua omalla painollaan. Mitä tapahtuukaan se ei ole sinun asiasi. Ota itsellesi aikaa sulla on oikeus siihen. Katso kuka ottaa ensin yhteyttä. Sun blogi omalla tavallaan ainutlaatuinen ja osaat todellakin kirjoittaa, kaikesta kokemastasi voisit vaikka kirjoittaa kirjan. Sun tekstissä on aina ripaus toivoa. Älä unohda sitä!:) beea

    VastaaPoista
  2. Olet aivan oikeassa, aikaa minä todellakin tarvitsen. Kaikki muutokset ovat tapahtuneet liian äkkiä, kaikki päätökset on täytynyt tehdä sekunneissa. Minun täytyisi nyt vain saada rauhassa pysähtyä miettimään kaikkea, jotta saisin tunteitani ja ajatuksiani selvitettyä.

    Ja tuosta kirja jutusta, olen aina halunnut kirjoittaa kirjan. Aihe vain on ollut hukassa, mutta tässäpä olisi aihetta kerrakseen. Ehkä tuo haave toteutuu vielä jonain päivänä, tästä aiheesta tai jostain muusta :)

    Kiitos paljon Beea, ihanan piristävä kommentti! :)

    VastaaPoista