Sivut

lauantai 17. elokuuta 2013

Järki lyö tunnetta turpaan

Teksti ei kulje. Ei millään. Niin paljon asiaa, niin suuria ajatuksia, mutta en vain saa niitä sanoiksi. Sitä aiemmin lupaamaani postausta luvassa siis vasta aikaisintaan huomenna. Ahdistaa, mutta olen samaan aikaan myös äärettömän onnellinen. Laurin kanssa menee loistavasti, mutta muuten menee huonosti... Uuvuttaa.

Olen tunnevammainen. Samaan aikaan tunteeton ja ylitunteellinen. En jaksa välittää, mutta välitän silti, liikaakin. En osaa selittää. En osaa pukea ajatuksiani sanoiksi.

Tänä yönä ei väsytä. Tiedän sen jo nyt. Itkettää, enkä tiedä edes miksi. En tiedä itkenkö surusta vai ilosta.

Haluan Laurin viereen. Se on paras paikka maailmassa.

Makaan vierelläsi
Mun pieni sydän sykkii peiton alla
Tässä lähelläsi
on paikka, jossa mun kuuluu olla


Ota minut syliisi,
enkä enää pelkää
Kiedo siivet ympärilleni,
enkä enää pelkää


Pehmeä äänesi
tänä yönä minut nukuttaa
Saanko ikuisesti
tähän jäädä, sua rakastaa?


Ota minut syliisi,
enkä enää pelkää
Kiedo siivet ympärilleni,
enkä enää pelkää


Ota minut syliisi,
enkä enää pelkää
Kiedo siivet ympärilleni,
enkä enää pelkää


Kaikki, mitä mä etsin
Kaikki sinusta löysin
Kaikki, mitä mä etsin

Kaikki sinusta löysin

(Ota minut syliisi
Kiedo siivet ympärilleni
Enkä enää)


Saanko ikuisesti
tähän jäädä, sua rakastaa?
En enää pelkää
En enää pelkää


(Chisu - En enää pelkää)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti