Sivut

perjantai 23. elokuuta 2013

I miss you and nothing hurts like no you

En ole puhunut Laurin kanssa sen tiistaisen pikku riidan jälkeen. Tai laitoin kyllä aamulla viestiä, mutta hän ei vastaa. Minulla oli oikeus suuttua siitä, mutta nyt se näyttääkin olevan hän, joka on vihainen. En ymmärrä.

Täytyy kai soittaa illalla hänelle, jos vastausta ei kuulu. Minulla on ikävä, emme ole nähneet melkein viikkoon.

Sallaa taas olen nähnyt tänään enemmänkin kuin tarpeeksi ja olen oikeastaan aika uupunut nyt. Hän tuli kahdesti minua vastaan keskustassa ja vaihtoi kadun puolta aina minut nähdessään. Näin hänet myös koulussa monta kertaa ja aina hän vain mulkoili vihaisesti ja lähti pois. En ymmärrä, miksi hän ei voi vain antaa olla, eihän hän edes tiedä mitä minun ja Tommin välillä tapahtui!

4 kommenttia:

  1. Älä soita vaan odota yhteydenottoa. Mieti nyt jos aina riidan jälkeen sinä olet se joka soittaa ja haluaa sopia. Opetat että olet aina valmis joustamaan vaikka sinua loukattaisiinkin. Saat tasan sellaista kohtelua kuin sallit sinua kohdeltavan. Laitoit kuitenkin jo viestin, aikuinen kyllä osaa vastata siihen ilman enempiä lepyttelyjä jos haluaa.

    VastaaPoista
  2. Olet varmastikin oikeassa. Pelkään vain niin paljon, että menetän Laurin, mutta ei minun kannata hänessä roikkua. Kyllä hän soittaa, jos oikeasti välittää minusta.

    Kiitos :)

    VastaaPoista
  3. "I miss you and nothing hurts like not having you?"

    VastaaPoista
  4. Olly Murs - Dear Darlin'

    I miss you and nothing hurts like no you.
    And no one understands what we went through.
    It was short. It was sweet. We tried. We tried.

    Niin kuin aiemmin sanoin, otsikot ovat yleensä biisien sanoja ja suoraan kopioitu lyriikoista ;)

    VastaaPoista