Sivut

lauantai 20. heinäkuuta 2013

Ota minut mukaan sun kanssasi, junan alle mahtuu kaksinkin

Tommi ei tullut. Hän soitti yöllä

"Mä olen kipeä, huominen ei käy. Miten olis vaikka ens viikon keskiviikko?"

"Ei Tommi rakas. Tää ei toimi näin. Eiköhän tää ollu nyt tässä."

"Et sä voi sen takia tuhota meidän ystävyyttä, että mä olen kipeä!"

Siinä sitten huudettiin puolin ja toisin, kaikki ne samat vanhat asiat käytiin läpi taas. Ja ei ratkaisua. Molemmat itki, molemmat huusi.

"Mä en jaksa enää. Annetaan vaan olla. Katkase tää puhelu nyt ja poista mun numero. Hyvästi Tommi."

"Mä katkasen nyt, mut mä soitan sulle ens viikolla. Heti kun mä olen terve ja sit me nähdään. Heippa."

5 kommenttia:

  1. eii nyt tulee ruma sana mut voi vitun tommi.. Tekis mieli huutaa itekki sille sun puolesta. Että miehet osaa..

    VastaaPoista
  2. Ei se tule. Se keksii aina uusia tekosyitä, munaton mies. Näin uskon.

    VastaaPoista
  3. Tekisi mieli juosta päin seinää ja huutaa. Ärsyttää ihan suunnattoman paljon...

    VastaaPoista
  4. Mun on ihan pakko kysyä... että miks sä pyydät aina Tommia poistaan sun numeron? Mikset sä poista sen? Ja laittaisit sille vielä vaikka eston, ettei se pysty soittaan.

    VastaaPoista
  5. En oikeastaan tiedä. Olisi vain helpompaa lopettaa yhteydenpito, kun Tommi ei kokoajan muistuttelisi itsestään. Aina kun olen unohtamassa hänet, kun minulla menee hyvin, hän soittaa. Ihan joka kerta. Joten sen takia haluaisin, ettei hänellä olisi numeroani enää.

    Mutta silti jotenkin salaa toivon hänen soittavan, enkä laita estoja päälle.

    Liian monimutkaista. En tiedä mitä haluan.

    VastaaPoista