Sivut

sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Ja nyt on jo turhaa puhua siitä, miksei kumpikaan öisin pysty nukkumaan

Tommi ei sitten ikinä tullut, yllätys sinänsä, mutta sen sijaan näin Laurin. Olin juuri lenkillä kun hän tuli vastaan kaverinsa kanssa.

"Mulla on nyt vähän kiire, mut soitan sulle myöhemmin jos ehdin!"

Olemme sopineet Laurin kanssa, että kolmeen asti minulle voi soittaa ja sen jälkeen en enää vastaa, joten eiköhän hän soittele jossain vaiheessa. Ajattelin vielä kohta lähteä käymään jossain, neljän seinän sisällä ei ole mukavaa istua yksin ja vain odottaa.

Taas kerran mietin, että mitä teen Tommin suhteen. Enköhän minä nyt vain anna olla. Luulen kyllä, että asia alkaa ajan myötä häiritsemään minua yhä enemmän, niin on tapana käydä, mutta ainakin nyt yritän olla tekemättä mitään. En ota yhteyttä, mutta vastaan kyllä jos hän soittaa. Ja sitten hän saa kuulla kunniansa. Sanon kaiken, minkä olen tähän mennessä jättänyt sanomatta. Olen ollut liian kiltti ja se loppuu nyt.

2 kommenttia:

  1. Olet tosiaan ollut liian kiltti Tommille ja hän käyttää sitä vain hyväkseen. Hän ei ilmeisesti aiokkaan tavata sinua. Luulen että hän ottaa sinuun yhteyttä saadakseen itselleen olon että on yksi joka välittää ja roikkuu hänessä. Sinun ei enää kannata vastata Tommille, eihän hänkään vastaa sinulle. Metsä vastaa niin kuin sinne huutaa. Sulla on Lauri ja hän sentään pyytää sinua kaikkialle ja lisäksi sulla on oma elämä. Tommin elämä pyörii vain muiden ympärillä. Jaksamisia sinne!:)

    VastaaPoista
  2. En todellakaan tiedä mitä Tommi touhuaa, jotain outoa on nyt tekeillä, mutta enää en aio olla kiltti hänelle. Hän tulee saamaan samanlaista kohtelua, kun mitä hän antaa minulle. Jos hän siis ikinä ottaa yhteyttä, minä en ota.

    Laurin kanssa menee loistavasti ja keskityn nyt vain ja ainoastaan siihen :)

    Kiitos! :)

    VastaaPoista