Sivut

torstai 25. heinäkuuta 2013

I hope it kills you to see that I'm happy without you

Tammikuussa alkoi uusi jakso elämässäni. Jakso, johon sisältyivät elämäni kauheimmat asiat, surkeimmat valinnat ja suurimmat virheet. Mutta samalla siihen jaksoon sisältyi myös paljon positiivisia tunteita, paljon iloa ja onnea. Jännitystä ja salaisuuksia. Ja tänään (tai siis eilen, nyt ollaan jo torstain puolella) oli sen jakson viimeinen päivä.

Huomenna aamulla kun herään, alkaa elämässäni uusi vaihe. Päätin sen nyt. Olen täynnä virtaa, olen päättäväinen ja valmis muutoksiin. Pyyhin kaikki ne huonot asiat pois elämästäni ja yritän tehdä itseni onnelliseksi.

Untitled

Teen asioita miellyttääkseni itseäni, en muita. Ajattelen asioiden seuraamuksia, mutta yritän myös elää hetkessä. Annan kaikkeni niille ihmisille, jotka ovat tärkeitä minulle ja joille minä olen tärkeä. Unohdan kaikki muut. En välitä siitä, mitä muut minusta ajattelevat, en välitä juoruista, joita minusta liikkuu. Teen parhaani ollakseni onnellinen, enkä lannistu pienistä vastoinkäymisistä. Olen vahva, enkä tee asioita vain muiden ihmisten takia. Elän täysillä.

Suuria tavoitteita, mutta niihin pyrin. Niihin jokaisen ihmisen pitäisi pyrkiä.

En ole vielä päässyt täysin takaisin jaloilleni, mutta yritän kovasti. En anna enää minkään tai kenenkään työntää minua kumoon. Tästä on suunta vain ylös päin ja mikään ei estä minua enää!

2 kommenttia:

  1. Niinpä miksi yrittääkkään miellyttää kaikkia, koska se on mahdotonta.
    kuulostaa kliiseeltä, mutta kun omatuntosi ei kolkuta ja tiedät itse tehneesi oikein (eli et kysy muilta sitä) kaikki menee oikeaan suuntaan. Itseäni pitää kuitenkin aina muistuttaa siitä että aina ei tarvitsi olla vahva ja onnellinen. Jotta niitä todella olisit sinun pitää välillä olla surullinenkin. :) siinäpäs sitä taas. Paljon tsemppii kaikkeen!:)

    VastaaPoista
  2. Joo, sekin tuntuu välillä unohtuvan, että minulla on myös oikeus olla surullinen...

    Kiitos paljon! :)

    VastaaPoista