Sivut

sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

En mä rohkea oo, enkä kuolematon

Emme tavanneet Laurin kanssa tänäänkään, emmekä ole edes puhuneet toissa päivän jälkeen. Odotan, että hän ottaisi yhteyttä minuun, etten minä ole aina se, joka soittaa.

Huomenna olisi tarkoitus nähdä Tommin kanssa, mutta jos Lauri soittaa, laitan kyllä hänet Tommin edelle. Odottakoon Tommi nyt vuorostaan, minä olen odottanut häntä ihan tarpeeksi.

Minulla on taas tosi paljon ideoita blogin suhteen, valtavasti asioita, joista haluaisin kirjoittaa. Ja olen aloittanutkin jo, luonnoskansio tulvii. Mutta kun en vain saa niitä asioita kerrottua järkevästi. Kokoajan tulee jotain uutta mieleen, eikä se enää sovi jo kirjoittamaani tekstiin ja sitten turhaudun. Yritän ehkä myöhemmin saada taas ulos jotain julkaisu kelpoista, muutakin kuin vain tilannepäivitystä, mutten lupaa mitään. Katsotaan sitä myöhemmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti