Sivut

sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Mun on niin hyvä olla näin, kun olet lähelläin.

Päivittely on nyt jäänyt hieman vähemmälle, koska minulla on niin paljon tekemistä. Pitkästä aikaa. Kaikki menee nyt hyvin, paremmin kuin todella, todella pitkään aikaan. Lauri tekstasi viime yönä ja tuli yöksi.

"Mä en saa unta, nukutsä jo?"

"En, ei muakaan väsytä yhtään."

"Oon teillä ihan just."

Aamulla teimme aamupalaa yhdessä, hän tiskasi ja söimme. Päivällä teimme ruokaa, katsoimme leffaa, olimme vain. Ei mitään erityistä, mutta niin ihanaa.

En edes muista milloin olisin viimeeksi ollut näin onnellinen. Muutama asia kuitenkin painaa vielä mieltä ja haluaisin saada ne kuntoon. Puhuimmekin niistä Laurin kanssa ja auttoi todella, kun sai puhua jollekkin. Ja hän jopa kuunteli, halusi tietää lisää, kyseli ja lohdutti. Eiköhän se siitä, aika näyttää mitä käy niiden asioiden suhteen, mutta luulen, että kaikki kääntyy paremmaksi.

Yksi asia kuitenkin mietityttää minua tosi paljon. Kun viime yönä nukuimme, näin unta Tommista. Pelkäsin jo, että olen puhunut unissani jotain, koska minulla on tapana tehdä niin, mutta ei Lauri ainakaan sanonut mitään. Unessa puhuin Tommin kanssa, olimme kahvilla ja nauroimme yhdessä jollekkin jutulle. Ihan kavereina vain siis oltiin liikkeellä, mutta en silti haluaisi nähdä unta hänestä. En vaan voi sille mitään.

Ennen luulin Tommin olevan täydellinen, en tiennyt paremmasta. Lauri on kuitenkin ihana ja päivä päivältä tajuan, että Tommi tosiaan oli vain seksin perässä. Tommi ei halunnut pussata, eikä olla lähellä. Hänelle ei ollut tärkeää se, miltä minusta tuntuu vaan vain hän itse. Kun hän oli tyytyväinen, kaikki oli hyvin. Seksin jälkeen hänestä tuli etäinen, hän meni kauas minusta tai lähti kokonaan pois. Kai hänelläkin alkoi omatunto kolkuttaa, hän sisimmässään tiesi tekevänsä väärin.

Mutta joo, en halua ajatella Tommia, enkä mitään, mitä meillä oli. Elän tässä hetkessä, nyt, Laurin kanssa. Kaikki on hyvin juuri näin.

Tänään minulla ei ole mitään muuta kuin aikaa, joten kirjoittelen teille jotain, mitä tulee mieleen. Minusta haluttiin kuulla lisää, joten sellaista tulossa jossain vaiheessa ja myös jonkinlaista postausta miehistä, saa nähdä, mitä keksin. Sellaista siis myöhemmin, pysykäähän kuulolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti