Sivut

keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Mä olen kyllästynyt niihin voimiin jotka ohjailee mun elämää, jotka vie mukanaan ja itseensä rakastuttaa

Tämän päivän olen viettänyt vanhempieni luona veljeni kanssa. En vain kestänyt olla yksin kotona, tuntui, että tulen pian hulluksi. Täällä on jotain järkevää tekemistä, jotain, mihin keskittää kaikki ajatukset.

Lauri ei ole vastannut minulle vieläkään. Hän itse sanoi, että minun täytyy ottaa yhteyttä, kun haluan puhua, eikä nyt edes vastaa. Ehkä hän vain haluaa miettiä. Hän ei tuntunut vieläkään olevan varma siitä, mitä haluaa, joten annan hänelle nyt aikaa. Olen itsekin melko sekaisin, joten pieni tauko tekee hyvää. 

Olen luultavasti pari päivää täällä, poissa kaikkien tavoiteltavista. Puhelin äänettömällä ja blogi on ainoa asia mihin panostan. 

Eipä muuta tällä kerralla, heips!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti