Sivut

torstai 13. kesäkuuta 2013

Mä en yksin jaksa enää meistä välittää

Tommi soitti. Olin juuri nukahtanut, kun puhelin soi. Katkaisin puhelun. Meni minuutti ja herra soitti uudelleen.

"Miks sä löit luurin korvaan mulle?"

"Koska normaalit ihmiset nukkuu tähän aikaan, eikä mua kiinnostanu puhua."

"Sä et oo normaali. Mut joo, mitä kuuluu?"

" Ei kuulu sulle. Susta ei oo kuulunu varmaan viikkoon taas yhtään mitään!"

"Anteeks, mulla on ollu töitä. Ei jooko riidellä nyt..."

"Jaa miks ei? Mä riitelen jos mulla on aihetta siihen."

"Mä soitan sulle tässä parin päivän päästä, kun mulla on enemmän aikaa, niin voit sit sanoa mitä sulla on sanottavana."

"Just, varmaan soitat joo."

Tämän jälkeen puhuimme vielä jotain turhaa, vittuilin aina kun vain sain mahdollisuuden siihen. Lopuksi Tommi vielä toivotti hyvät yöt ja sanoi soittavansa parin päivän päästä. Taas minun täytyy odottaa, niin kuin aina. Ja luultavasti odotan taas turhaan. Haluan eroon siitä miehestä, mutta ensin selvitän kaiken hänen kanssaan. Seuraavaksi teen hänelle selväksi mitä aion tehdä ja sitten mitä luultavammin katkaisen yhteydet häneen tai hän minuun. Minulla on jo selvä suunnitelma siitä, mitä aion...

2 kommenttia:

  1. Voihan Tommi... Päästäis jo sut elämään omaa elämää! Yrittää vaan pitää langat käsissään ottamalla suhun säännöllisesti yhteyttä. Hohhoijaa.

    VastaaPoista
  2. Niinpä. Ja taisi onnistua tälläkin kertaa.. Vaikea elämä.

    VastaaPoista