Sivut

maanantai 13. toukokuuta 2013

Taas petokselle sormen ojennan, se vie minut kokonaan, on minussa kuin kotonaan

Heräsin viestin ääneen. Tiesin heti keneltä se on. Salla on mennyt kahdeksaksi kouluun ja viesti tuli heti kahdeksan jälkeen. 

Päivitin eilen facebookkiin eräästä jutusta, mikä vaikuttaa tulevaisuuteeni tosi paljon ja eilen varmistui, että se onnistuu. Ei siitä kuitenkaan sen enempää, muuten olisin liian tunnistettavissa.

Niin tosiaan, minulle tuli viesti. Se oli Tommi. "Onnea ♥"  Hän on siis lukenut face päivitykseni ja päätti onnitella. Ihan kiva joo, mutta entäs se meidän tapaaminen? Herra leikkii taas ettei mitään olisi tapahtunut.

"Kiitos, mut entäs se meidän tapaaminen? "Tällä viikolla" , just. Mulla on ikävä ♥"

"Joo mä tiedän, yritän järjestää sen. Mullakin on ihan kauhee ikävä sua ♥ "

"Selvä."

Kyllä hän tietää, että olen vihainen. On varmasti jo valmistautunut kuuntelemaan huutoani. Ja minähän huudan. Kunhan nyt tapaisimme edes joskus. Saa nähdä, kuinka kauan herralla vielä kestää "järjestää" se tapaaminen. Kyllä voi yhdestä kahvihetkestä tehdä vaikean!

3 kommenttia:

  1. Ei muuta, kun määräät itse ajan ja paikan, jossa näätte ja jos Tommi ei tähän suostu, niin toivotat sille hyvät jatkot! :)

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä kera kertomisen Sallalle. Et sä tuollaista kohtelua ansaitse.

    VastaaPoista
  3. Kiitos molemmille kommenteista :)

    Juu, tällä viikolla me näemme. Jos emme Tommin aloitteesta niin sitten minun. Olen niin kyllästynyt odottamaan.

    VastaaPoista