Sivut

sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Viesti

Eilen illalla laitoin Tommille viestin joka kuului suurinpiirtein näin:

"Taisit kuitenkin kusettaa mua, kun väitit vaan kostavas Sallalle. Ja sitä paitsi, ei se oo reilua et kiusaat sitä noin. Mua satutit jo, enkä halua katsoa sivusta kun satutat Sallaa kokoajan vaan lisää. Väitit mulle, että minut haluat etkä Sallaa ja sit yhtäkkiä lopetit yhteydenpidon. Joten halusin vaan kertoa, että teidän viidettä kuukausipäivää tuskin tulee. Joko sinä jätät Sallan tai sitten joudun kertomaan sille meistä. Ei oo reilua et se luulee ettet petä sitä ja oot oikeesti tollanen sika. Mulla vaan meni hermot kaikkeen joten ilmota mulle mitä haluat, eroatko itse vai erotanko minä teidät. Ota nyt kerrankin vastuuta tekemistäs asioista äläkä aina pakene niitä! Ilkeää, tiedän, mut et sinäkään ihmisiä hyvin kohtele."

Vastausta ei ole vielä kuulunut ja tuskin kuuluukaan. Ei Tommi osaa ottaa vastuuta mistään, hän vain pakenee asioita ja luulee niin välttävänsä ne. No, viidettä kuukausipäivää ei kuitenkaan tule, siitä pidän huolen.

1 kommentti: