Sivut

maanantai 22. huhtikuuta 2013

Mä haluun uskoo tunteisiin

Tommista ei ole kuulunut mitään tänään, hän tosin on töissä koko päivän, joten ymmärrän kyllä. Ehkä illalla... Tai huomenna...

Olen ikävöinyt sinua niin,
että elämäni hukkui kyyneleisiin.
Ja mä haluun uskoo tunteisiin,
oikeisiin, kultaisiin,
ainutlaatuisiin, ainutkertaisiin.

Yksi yksinäinen, toisen yksinäisen,
Sen toisen yksinäisen yksinäisyyden
voi poistaa, unohtaa.
Elämä alkais loistaa, kukostaa,
ja mä tiedän ettei niin tapahdu koskaan.


Harhakuvitelma - Kaiken piti olla täydellistä


2 kommenttia:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=kBH8l1R-ajY

    VastaaPoista
  2. Mikään aiemmin minulle linkitetyistä kappaleista ei ole iskenyt näin syvälle. Sanat kuvaavat kaikkea niin hyvin. Itkin jo ensimmäisten lauseiden kohdalla. Kiitos <3

    VastaaPoista