Sivut

sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Ajelehdin luoksesi uusiin maisemiin [lukijatapaaminen]

Joo, mä tapasin muutaman lukijani eilen. Toisen heistä olin tavannut aiemminkin, toinen oli uusi tuttavuus. Taas uusia ihmisiä, jotka tietävät kuka Ada todellisuudessa on. Pelottavaa. Tai en mä tiedä. En oikeastaan jaksa välittää.

Avataan nyt sitten vähän tätä mun viikonloppua, vaikka mun ei ollut tarkoitus kirjoittaa siitä tänne. Mä siis lähdin perjantaina Tommin autolla ajelemaan ilman määränpäätä. Ajoin sinne ja tänne. Illalla mä istuin baarissa juomassa pari drinkkiä ja nukuin yöni lokaatiossa x ja eilen aamulla jatkoin ajelua. Monen mutkan kautta mä jotenkin päädyin istumaan iltaa kahden lukijani kanssa. Ja hauskaa oli! Kiitos vielä teille molemmille ♥ 


landscape

Nyt mä makaan kotona sohvalla ja kirjoitan teille. Laurista ei kuulu, omaisten päivä meni jo ja niin edelleen. Tommi on naisensa luona ja mä olen yksin. Baari kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Oikein hyvältä. Nyt täytyy juoda kun vielä voi. Huomenna se nuorisotyöntekijä soittaa ja silloin mun täytyy ryhdistäytyä.

Ps. Kyselkäähän multa askissa jotain, kysymyslaatikko löytyy sivupalkista ja linkki on http://ask.fm/adaamalia


2 kommenttia: