Sivut

torstai 30. tammikuuta 2014

Mä rakastan pameja, maailma ei oo sama ilman laseja sameita

"Mitä sä oot vetäny?"

Joo joo, kyllä mä tiedän. Mun piti lopettaa, mun piti ihan oikeesti.

Se vaan on yksin niin helvetin vaikeeta, enkä mä aio hakee apua ennen kun oon täysikänen. 

Lauri ei tahdo nähdä tänään, olen kuulemma liian sekaisin.

"Mee nukkumaan."

Itkettää. Eikä mua edes väsytä.

Mä oon nukkunu viimeisen viikon aikana varmaan yhteensä jotain kymmenen tuntia.

Voikohan väsymykseen kuolla? Se olis ihan jees.

but he doesn't care..

Pyhimys on paras.

"Mä en tunne sitä riemua elämän, joku ehkä odotti enemmän
Mä en venannu mitään mut ketarat levällä makaan ku elämä selättää
Mä tunnen ja tiedän liikaa, kärpäsenä katosta itteeni tsiigaan
Ei oo mitään mitä pelätä, tän rakkauden takia voi sydänkin revähtää"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti