Sivut

torstai 28. marraskuuta 2013

We can burn brighter that the sun

Moi taas, on pidellyt vähän hiljaista täällä blogin puolella eilisen jälkeen. Te olette kyllä käyneet ahkerasti kommentoimassa ja sivunkatselujakin oli paljon, mutta minut elämä vei mukanaa hetkeksi. Nyt olen kuitenkin täällä ja luvassa olisi hieman tilannepäivitystä.

Niin kuin arvata saattaa, olin Laurin kanssa. Soitin hänelle eilen ja pyysin kahville kaupunkimme uuteen kahvilaan ja hän tuli. Siitä jatkoimme matkaa heille, jonne loppujen lopuksi jäinkin yöksi. Aamulla suuntasin kouluun ja juuri äsken kotiuduin sieltä. Ja nyt väsyttää! Valvoimme miltei koko yön seksin ja elokuvien parissa ja unet jäivät hieman vähiin. Hän olisi vienyt minut johonkin pikaruokapaikkaan syömään äsken, mutta lähdin vain suosiolla kotiin nukkumaan.

Vihdoin tuntuu siltä, että tunnelin päässä on valoa. Olin pitkän aikaa pimeydessä ja nyt olen löytämässä oikeaa suuntaa. Tiedän kuitenkin, että kohta ymmärrän, ettei se valo tulekaan tunnelin päästä. Joku tulee mutkan takaa ja osoittaa minua taskulampulla silmään niin että sokaistun ja kaikki sortuu taas. Kyllä, perusnegatiivinen minä. No, yritän nyt nauttia edes tästä hetkestä, kun asiat ovat kohtalaisen hyvin.

Miten teillä menee? Mitä kuuluu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti