Sivut

maanantai 28. lokakuuta 2013

Vielä mä nousen ja maailmalle nauran

Kaikki meni juuri kuten ajattelinkin. Minä olen syypää kaikkeen. Minä olen huora, minä olen tehnyt kaikki virheet. Olen väkisin tunkenut itseni ihmisten elämään. Minä olen ottanut yhteyttä, minä olen soitellut perään ja ahdistellut. Minä olen roikkunut mukana ja tyrkyttänyt itseäni. Minä olen kerjännyt sääliä ja ollut lapsellinen. Minä olen flirttaillut ja yrittänyt iskeä.

Tommi on viaton uhri. Täysin syytön kaikkeen, olen pakottanut hänet ystäväkseni. Hän on liian kiltti kieltäytymään. Hän ei olisi halunnut puhua minulle, mutta pakotin hänet. Uhkailin ja kiristin. Itkin ja raivosin ja sain hänet aina puolelleni. Voi voi Tommi raukkaa.

En väitä, että olisin viaton kaikkeen, mitä minun ja Tommin välillä aikoinaan tapahtui, mutta en todellakaan allekirjoita sitä, mitä minulle nyt väitetään. Kaikki entiset ystäväni tietävät nuo yllä mainitut asiat. He tietävät kaiken. He tietävät Sallan version ja kuvittelevat sen olevan yksi ja ainoa totuus. Kaikista naurettavinta on, että kukaan ei edelleenkään tiedä millainen suhde tässä oikeasti oli kyseessä. Pelkistettynä siis, kaikki tietävät minun olleen varatun miehen ystävä.


Ja minua ei kiinnosta. Ei paskan vertaa. Niitä ihmisiä en olisi saanut takaisin elämääni, vaikka olisin halunnut. Ja nyt en edes enää halua. Jos he tosiaan ovat niin kapea katseisia, etteivät pysty edes käsittämään, että Sallan suusta tullut totuus ei aina välttämättä ole se ainoa oikea, niin en tarvitse heitä enää. Minulla ei ole mitään tarvetta vakuutella mitään kenellekään. Jatkakoon Tommi sitä kulissia, jos kerran haluaa. Uskokoon Salla kaikki ne valheet. Minua ei enää kiinnosta. Olen ihan täysin kyllästynyt koko kuvioon. 

En halua kuulua heidän elämäänsä milläänlailla, en halua kuulla heistä enää sanaakaan. Minulla on oma elämäni ja se riittää minulle. En kaipaa enää yhtään lisää draamaa. Minulla on ihan tarpeeksi ongelmia muidenkin asioiden kanssa, en kaipaa Sallaa, enkä varsinkaan Tommia aiheuttamaan niitä yhtään enempää. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti