Sivut

torstai 11. heinäkuuta 2013

Voi kunpa itsestänsä lomaa ottaa vois

Soitin Laurille tänään ja pyysin häntä kahville. "Tossa tunnin päästä kävis, mä soitan sulle sitten."
Herra soitti kahden tunnin päästä. "En mä ehdikkään tänään."

Kiva. Minä olen aina se, joka ehdottaa näkemistä ja silti emme näe ikinä. Puhuimme tästä jo kerran, mutta ei siitä näyttänyt olevan mitään hyötyä. Kai hänkin vain leikkii kanssani... En tiedä.

Seuraavaksi se saa olla hän, joka pyytää. Minä en enää pyydä, en jaksa aina olla se, joka roikkuu perässä.

Turhauttaa.

2 kommenttia:

  1. Anna Laurin pyytää ensin seuraavaksi. Silloin näet milloin hän todella kaipaa sinua ja haluaa ottaa sinuun yhteyttä. Ole valmis hänen yhteydenottoonsa. Nimittäin ei kannata roikkua pojassa jos hän ei suostu tai hänellä on kiireitä. Ja vaikka hän ei ottaisikaan vähään aikaan yhteyttä älä lannistu. Pojilla on monesti kiireitä ja myös hieman "taistelua" itseään vastaan uskaltaako pyytää. Nimittäin kun poika pyytää valtakortit ja järjestelyt ovat kokonaan heidän vastuullaan. Se varmaankin jännittää myös Lauria. Muista että olet arvokas Laurin kanssa ja ilman Lauria, olet hyvä sellaisena kuin sä olet.:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon, ihana kommentti <3

    Annan nyt Laurille aikaa ja odotan, että hän joko ottaa yhteyttä tai ei ota. Eiköhän hän jossain vaiheessa soittele :)

    VastaaPoista