Sivut

keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Ajat paremmaksi muuttukoon

Reissusta kotiuduinkin aiemmin kuin oli tarkoitus, Lauri oli lähtenyt kavereidensa kanssa ajelulle ja kysyi tarvisinko kyytiä kotiin. Ihan parin tunnin päässä siis oltiin, ei hän minua mistään maailman ääristä hakenut.

Rakastan istua autossa, varsinkin kun seura on hyvää, joten lähdin Laurin kyydillä pois. Vanhempani ja veljeni jäivät vielä muutamaksi päiväksi.

Näen toivottavasti Lauria vielä myöhemmin tänään, nyt hän lähti heittämään kavereitaan kotiin ja minä tulin valmistautumaan iltaa varten.

Keskiviikko on pikkulauantai, niinhän sitä sanotaan. Mitä teidän keskiviikkoonne kuuluu?


3 kommenttia:

  1. Mä oon matkalla Lapinlahdelle kattomaan sukulaisia isoveljen kans:) kiva et sullakin on mennyt päivä kivasti:)

    VastaaPoista
  2. Ite olin töissä koko yön. :) Ja nyt kotia tullessa taloyhtiön ruohonleikkaajat pärryyttää päältäajettavil tos makkarin ikkunan takana. Väsyttää... Lauri kuulostaa herrasmieheltä. :>

    VastaaPoista
  3. Anonyymi 1: Okei, kiva, että sinullakin on mukavaa puuhaa :)

    Anonyymi 2: Haha, aina silloin ne osaa metelöidä kun ei tarvis :D Lauri tosiaan on herrasmies... Aina silloin tällöin :D

    VastaaPoista