Sivut

keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

We're all alone in this world, sunshine

Arvasin, että tulen pettymään taas. Tommi toi Sallan kouluun tänään. He siis näkevät toisiaan, vaikka minulle muuta väitettiinkin. Tommi tuskin tietää, että näin heidät tänään, eikä hän myöskään ole soittanut vaikka lupasi. Uskoin tosissani, että hän soittaisi. Uskoin, että hän valitsi minut.

Kaikki ne pienet hetket Tommin kanssa tekevät minut onnelliseksi ja auttavat jaksamaan vastoinkäymisten ja valheiden yli. Nyt vain tuntuu, ettei niitä pieniä hyviä hetkiä ole tarpeeksi. Voimat loppuvat kesken.
Kaikki ne saamani hymyt, rakastavat katseet, Tommin tuoksu takissani, kaikki se läheisyys, kaikki se on saanut minut jaksamaan tähän päivään asti. En vain tiedä jaksanko enää. 



Yksin ollessani olen aina niin pettynyt kaikkeen, pettynyt valheisiin ja väsynyt odottamaan. Aina kuitenkin kun näen Tommin, jo pelkkä katse tai hymy häneltä saa minut unohtamaan kaikki ne pettymykset. Se läheisyys ja tunne, että joku välittää minusta, ne saavat antamaan kaiken anteeksi.

Tommi on tällä hetkellä töissä, näin kun hän meni sinne, mutten halua mennä käymään. En halua soittaa, en edes laittaa viestiä. Odotan yhteydenottoa Tommilta ja jos sitä ei tule, tämä oli tässä. En jaksa enää olla se, joka aina juoksee Tommin perässä ja ottaa yhteyttä kun hänestä ei kuulu mitään. Nyt on hänen vuoronsa.

6 kommenttia:

  1. Mihin se sinun suunnitelmasi katosi..? Aioit kertoa Tommille totuuden suhteestanne, mutta selvästi se jäi vain uhoamiseksi. Halusit selvästi vain pelotella Tommia päättämään suhteen ja valitsemaan sinut. Kannattaa miettiä millainen suhteenne olisi jos olisitte yhdessä. Olisiko hänellä silloikin toinen tuolla jossain ja livahtaisi sinne tilaisuuden tullen. Pystyisitkö luottamaan Tommiin? Onko tuo mies sinun arvoisesi? Älä jää odottamaan häntä vaan jatka eteenpäin. Kidutat nyt vain itseäsi vaikka taidat tietää ettei jutullanne ole varmaa tulevaisuutta. Miehiä tulee ja miehiä menee, mutta ei saa juuttua paikoilleen!

    VastaaPoista
  2. Korjaan: kertoa suhteestanne Sallalle

    VastaaPoista
  3. parhaiten välttää pettymyksen odottamatta muilta mitään. Sinä itse päätät omasta onnellisuudesta. Kukaan ei voi sitä sinulle itse antaa, vaan onnellisuus kumpuaa ihmisestä itsestään, sisimmästä. Elät liikaa Tommin ehdoilla, joka satuttaa sinua. On myös mahdollista että Tommi haki sinusta vain hetken huumaa, vaihtelua arkeen. Hän ei halunnut mitään vakavaa kanssasi, vain tuuletusta omasta suhteestaan. On aika ottaa vastuu teoistaan.

    Toivottavasti pystyt unohtamaan Tommin. Hän ei selvästikkään kunnioita sinua tarpeeksi. Mielestäni Sallallakin on oikeus tietää Tommin puuhista. Vaikkei se saisi Tommia tulemaan luoksesi, mutta varmasti se helpottaisi oloasi ja salailua. Ei ehkä heti, mutta ajan kanssa.

    VastaaPoista
  4. Ano 1: Sanoin Tommille, että kun minua tarpeeksi sattuu, kerron Sallalle. Vielä en kuitenkaan sitä tehnyt, koska tiedän, että kun kerron Sallalle, en saa myöskään Tommia ja haluan hänet.
    Tietenkin pelkään, että Tommi pettäisi tulevaisuudessa minua, mutta olen jo päättänyt että otan sen riskin, jos minulla on mahdollisuus saada Tommi itselleni. Haluan hänet, en muita. Kauaa en kuitenkaan tätä enää jaksa, ja kun minua tarpeeksi sattuu, niin luovutan.

    Ano 2: Olen aina elänyt muiden ihmisten ehdoilla ja satuttanut itseni monesti sen takia. Tiedän, että pitäisi elää omilla ehdoillaan eikä odottaa liikoja muilta, mutta silti vain aina teen niin.
    Olen itsekin ajatellut, että olin Tommille vain hetken huumaa, eikä hän halunnut mitään vakavaa. Hän kuitenkin itse viimeeksi eilen sanoi haluavansa minut ikuisesti, en vain enää tiedä ovatko ne vain pelkkiä sanoja...
    Viimeiset lauseesi ovat juuri se mitä olen hakenut, kun minulta on useasti kysytty "Miksi satutat myös Sallaa kertomalla hänelle?". Juuri nuo kolme lausetta on syy, miksi haluaisin kertoa.

    Saa nähdä mitä tapahtuu ja kuinka kauan jaksan tätä vielä...

    VastaaPoista
  5. 1) Sanat eivät tarkoita mitään jos niitä ei teoilla todista oikeiksi.
    2) Kuulostaa siltä että Tommista on tullut sinulle enemmänkin pakkomielle kuin ihastus.
    3) Mielestäni Sallan pitäisi tietää Tommin puuhista

    Ja kuten joku jo sanoikin: Sinä itse päätät omasta onnellisuudestasi.

    Tsemppiä.

    VastaaPoista
  6. Olen päivä päivältä yhä varmempi siitä, että Tommi ei tarkoita mitä sanoo. Se tuntuu äärimmäisen pahalta. Halusin hänet todella ja luulin, että hänkin haluaa minut.
    Ja olen samaa mieltä, Sallan pitäisi saada tietää. Salla on sellainen ihminen, että jos kertoisin hänelle, hän mainostaisi heti kaikille mitä minä olen tehnyt ja saisi kaikki ihmiset vihaamaan minua, mutta mielestäni Sallan pitää saada tietää totuus Tommista. Haluan silti puhua kunnolla Tommin kanssa ennen kuin kerron mitään Sallalle.

    Kiitoksia tsempeistä, toivotaan että asiat selviävät pian.

    VastaaPoista