Sivut

maanantai 15. huhtikuuta 2013

Lyriikoita

Viime päivinä on tullut kuunneltua paljon musiikkia. Kuuntelen yleensä sellaisia kappaleita, jotka kuvaavat sen hetkistä elämääni ja ajattelin jakaa näitä pätkiä myös teille.

Huoneessa tuoksui vielä rakkaus
hän lähti ennen aamua
odottaa enempää ei voinut, se joka makas vuoteella
ja kuunteli kuinka rakkaansa käsi avas oven
avas oven ja lähti pois


muuta odottaa ei voinut
nainen, joka tiesi itsekin
ettei ollut miehen ainut


(Heli Kajo - Barcelona)


Me tarvittais breikki tästä rumbasta,
haluun olla sun kanssa avoimesti, kulta.
Tääl mun yksiössä on tylsää ja niin tunkkasta,
käydään vaik Tukholmassa kohentamas tulta.

                          ---
Me toimitaan vain niin järjen vastasesti.
Sano rehellisesti,
miten paljo se esti sua lähtemäst mun mukaa,
et sul on jo joku, kerro se.
Kerro miten voin luottaa ettei mua satu nextii?
Joo mä tajuun, tää on niin vitun eri tilanne,
mut oli teijänkin tilanne varmasti ennen eri.
Ennen sitä kun se juttu meni pilalle,
mitä kaikkee sä sanoit sille, mieti ajas takaperin.
"Mä en petä koskaan" - samat sadut.
Miten sä voit todistaa et sä kasvat ja kadut?

                           ---
Ei se historia opeta, niin kauan,
ku mua itteeni ei satu, mä en lopeta. 


(Pyhimys - Toisen miehen laulu)

Mä tiedän että kadun, ehkä joskus myöhemmin
Kun sulle parhaat vuodet, rakkautta tuhlasin
Sä mies oot toisen naisen, ja mä vielä yksin jään
Mut kuitenkaan en luotas, mä pysty lähtemään


(Arja Koriseva - Kun minuun kosketat)


Tälläisiä soittolistaltani löytyy tällä hetkellä, saa toki vinkata jos teillä tulee mieleen joitakin kappaleita joista saattaisin pitää :)

2 kommenttia:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=y69Rbm3l4P4

    http://www.youtube.com/watch?v=4YnsRAgbX_M&list=FLp9BRW2ia2KpvY-T0PJiXtA&index=5

    http://www.youtube.com/watch?v=kXpOBO5wip0&list=FLp9BRW2ia2KpvY-T0PJiXtA&index=18

    noi kolme tuli ekana mieleen jos noista mikään natsaisi :) ! Voimia tohon sun tilanteeseen, mä seurailen täältä miten teillä menee

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos paljon! Ihanan piristävä kommentti!
    Heitin kaikki biisit suoraan soittolistalle :)

    VastaaPoista