Sivut

torstai 4. huhtikuuta 2013

Ero?

Eilisen viestisotkun jälkeen kaikki on ollut todella sekavaa. Puhuin hetken puhelimessa Tommin kanssa, Sallalle laitoin viestin. Salla tietää, että olen puhunut Tommille kielloista huolimatta, muttei mitään muuta. Hän ei halua olla missään tekemisissä enää. Haistatteli minulle ja lopuksi julisti vihaavansa minua enemmän kuin ketään muuta. Hän jätti myös Tommin, mutta Tommi sai selvitettyä asiat ja he "yrittävät vielä palata yhteen".
Minä ja Tommi jatkamme luultavasti niinkuin ennenkin, tosin sovimme näkevämme seuraavaksi vasta ensi viikon alussa, jotta molemmat saavat miettiä asioita rauhassa.
Näin Tommin tänään pikaisesti. Kun olen yksin, kaikki tuntuu todella pahalta, en tiedä haluanko jatkaa tätä enää ja olen muutenkin todella epävarma, mutta heti kun näen Tommin, olen varma kaikesta. Haluan Tommin enemmän kuin mitään muuta. Toivon vain, että Tommi ajattelee samoin minusta.
En tiedä kuinka kauan jaksan tätä enää..

2 kommenttia:

  1. Miks ihmeessä tää "Tommi" halus palata yhteen "Sallan" kanssa, jos kerran pääsi siitä jo eroon ja halusi sinut?
    Tai sitten Salla vaan on yksinkertasesti tärkeempi, mutta miks ihmeessä se sitten on sun kanssa?

    VastaaPoista
  2. Samoja kysymyksiä täällä pohdin, en todellakaan tiedä vastausta, enkä jaksa enää kauaa tätä epätietoisuutta...

    Luulen, että Tommi otti Sallan takaisin, koska pelkää Sallan toteuttavan uhkauksensa itsemurhasta ja ties mistä, mutta ei tämä näinkään voi ikuisesti jatkua.

    VastaaPoista