Sivut

lauantai 11. tammikuuta 2014

Postia lukijoille?

Mä tajusin just äsken, että enhän mä oo käyny ulkona kai sunnuntain jälkeen. Senkin mä ymmärsin omia blogitekstejäni lukiessani. Ei mulla oo oikein ollut tarvetta mennä mihinkään. Tai olishan se koulu kai alkanu kuluneella viikolla, mutta en mä muistanu. Tai kyllä mä oikeesti muistin, mä vaan leikin etten muistanu.

Ei, nythän mä valehtelin. Kävin mä toissa yönä muistaakseni Tommin kanssa tupakalla tossa parvekkeella. Tai sit se oli sitä edellinen yö, en voi muistaa. En mä siis polta, kunhan seuraks muutamat henkäykset otin. Eikä Tommikaan ihan tosissaan polta, kunhan vitutuksissaan hengittelee savua.

Täytyis ehkä avata ikkunaa, menee vähän tunkkaseks tää ilma täällä. Suussakin maistuu ihan pahalle, mä oon tainnut unohtaa syödä taas. Mut join mä kaakaota aamulla, se oli ihan hyvää. Vois vaikka nousta ja hakea sitä lisää.

Mulla on tavoite, että mä julkaisen maksimissaan sen kaks tekstiä päivässä. No, tää on nyt sit tän päivän toinen eikä kello oo vielä edes neljää aamulla. Ehkä mä saan anteeks jos sen kolmannenkin jossain vaiheessa kirjotan. Ja minkäs mä sille voin, jos on asiaa.

Yleensä bloggaajilla kai on tavoitteena kirjottaa edes yks teksti päivässä tai vaikka viikossa, mutta mä lähinnä yritän rajoittaa tätä mun kirjoittamista. Mun en mä kyllä sillälailla edes pidä itseäni bloggaajana. Ei tää oo harrastus. Tää on elämäntapa, tää on pakollinen juttu hengissä selviämisen kannalta. Vähän niin kuin hengittäminen esimerkiks. Tää on mun päiväkirja, mun aivo-oksennus.

En mä sitte tiedä miten mä kulutin kaiken mun energian ennen kun mä tän blogin aloitin. Kai mä vaan harrastin enemmän kaikkia typeryyksiä mitä mä en enää harrasta. Ja ihan hyvä niin, onhan tää nyt kai viisaampaa kuin esimerkiks tuolla pakkasessa hyppiminen. 

Mulla on kohta neljäkyt lukijaa. Mä en tiedä onks kenelläkään kiinnostusta siihen, mutta mulla on ihan hullu ajatus. Mä oon säästäny jotain pikkurahoja jo aika kauan ja mä keksin nyt sijoituskohteen niille. Ja samalla mä saisin kulutettua tätä mun loputonta aikaa. Haluisitko just sä siellä näytön toisella puolella, että mä lähetän postia sulle? En mä oikeesti tiedä onks kenelläkään kiinnostusta siihen, vai onks tää vaan oikeesti joku mun tyhmä ajatus. Mutta siis mä mietin, että jos joku oikeesti haluaa saada postia, niin mun sähköpostiin  ( adaandtheone@gmail.com) voi laittaa osoitteen mihin mä sitä lähetän, niin laitan jonkun kivan kirjeen tulemaan. 

Se olis vähän niinku sellainen neljänkympin tempaus, kunhan se neljäkymppiä nyt tulee täyteen. En mä oikeestaan tiedä mitä mä voisin lähettää, ideoita otetaan toki vastaan. Jotain epämääräistä selittelyä kai sillai kirjeen muodossa, jotain ihan kauheen taiteellista. Se olis tosi kivaa.

Ei mulla just nyt oo parempaakaan käyttöä noille kolikoille, niin mä voisin sitte teidän iloks ostaa kirjekuoria ja postimerkkejä ja kirjoitella teille postia. Jos kukaan ei lähetä osoitettaan mulle niin mä kai vaan tunnen itseni ihan hirveen tyhmäksi, mut ajattelin mä silti nyt heittää tän idean ilmoille, kun se mun mieleen tuli.

Mä haluaisin ihan kauheesti tehdä ihmiset iloisiks ja tää lienee ihan kiva keino, kai. Tai en mä tiedä, kyllä mä ainakin tykkäisin saada kirjeitä. Laittakaa vaikka poste restante osoite, jos ette omaanne halua laittaa ja haette sen sitten sieltä. Olis vaan ihan hirmu kivaa saada kirjoittaa teille.

Ihan hupsu minä. Uni tekisi ihan hyvää. Mutta ei se vaan tuu. Nukkumatti on kai ottanu lopputilin. Tai sit se nukkuu. Tai on kännissä.

Mä taidan nyt vaan suosiolla hakee sitä kaakaota ja jatkaa tätä mun koomaamista, tää oli vaan taas tälläinen ihan hassu selittelypostaus näin aamuyön kunniaks. 

8 kommenttia:

  1. Ootko ottanu huomioon, että jos lähetät postia omasta kaupungistas niin postileimaan ymmärtääkseni mätkähtää siinä samalla tieto siitä missä kaupungissa asut. Eli kannattaa varmuuden vuoks käydä viemässä kirjeet postiin vaikka Helsingistä (se on vissiin suht lähellä?) jos et halua vahingossa paljastaa liikaa :) Voin kyllä olla väärässäkin, mutta ajattelin huomauttaa just in case!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kiitos muistutuksesta! Postausta kirjoittaessani en ajatellut koko seikkaa, mutta muistin sen kyllä itsekin myöhemmin. Saan kuitenkin suht pienellä vaivalla lähetettyä kirjeet esimerkiksi juurikin Helsingistä, joten ongelmia ei pitäisi tulla :)

      Poista
  2. tosi ihana idea !(: missä sulle vois jutella helposti ?tai siis missä paikassa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulle on melko vaikeaa jutella missään muualla, kuin blogin sähköpostin kautta. Muutaman lukijan kanssa viestittelen sähköpostilla, mutta muuta keinoa ei nyt oikeastaan ole. Olen kyllä miettinyt muitakin juttuja, mutten halua tulla tunnistetuksi, niin kaikki on melko hankalaa.

      Laita kuitenkin sähköpostia, jos haluat jutella niin katsotaan :)

      Poista
    2. Olisiko mahollista, että tekisit esim ask.fm:ään käyttäjän, jossa voitaisiin me lukijat kysyä kysymyksiä sulta? :) Siis tietysti salainen käyttäjä, josta sua ei vois mitenkään tunnistaa.

      Tai esimerkiksi jos tekisit KIK-messengerin, joka olisi myös siis "salainen". Elikkäs ei kuvaa, joku salainen nimi ja näin pois päin? :)

      Tämä on siis vain (typerä?) ehdotus, jonka päätin joka tapauksessa heittää ilmaan :D

      Poista
    3. Oikeastaan ihan hyvä ajatus :) En sitten tiedä kumpi noista olisi parempi, täytyy vähän kysellä muiltakin lukijoilta mielipiteitä!

      Poista
  3. Minä voisin haluta sinulta postia! Laittelen osoitteen s-postilla jossain vaiheessa kun ehdin :D

    VastaaPoista